POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne strani sempli.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Pogoji obravnavajo delovanje rabim.net ter poslovni odnos Mondella d.o.o. registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

S spletno stranjo sempli.si upravlja podjetje Mondella d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik).

Podatki podjetja so sledeči:

 

  1. Polno ime: Mondella, spletna trgovina d.o.o.
  2. Kratko ime: Mondella d.o.o.
  3. Naslov: Zgornja Velka 41a
  4. Matična številka: 6610595000
  5. Davčna številka: 40713377
  6. Davčni zavezanec: NE
  7. Transakcijski račun: BAN SI56 1010 0005 3431 960 (odprt 1.8.2014, Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
  8. E-pošta: info@sempli.si

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

3. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

  • plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu),
  • po predračunu (z nakazilom na račun ponudnika IBAN SI56 1010 0005 3431 960 (odprt 1.8.2014, Banka Intesa Sanpaolo d.d.),
  • plačilo s plačilnimi karticami,
  • plačilo preko PayPal-a.

Transakcijski račun podjetja: v

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja Mondella d.o.o.. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: info@sempli.si. Kupcu bomo ponovno pogodbo (naročilo, račun) poslali na željeni način – po elektronski pošti ali po navadni pošti.

4. CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do določenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

5. REGISTRACIJA 

Uporabnik lahko na sempli.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter.  Z registracijo pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga določi uporabnik sam.

S prijavo na spletno stran si uporabnik ustvari svoj račun s katerim si olajša nakupovanje.

6. POSTOPEK NAROČILA 

Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico«.Takoj zatem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Če želi odstraniti določen izdelek iz košarice, klikne na povezavo “x”, ki se nahaja tik ob izdelku. Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. S klikom na omenjeno povezavo se vrne v spletno trgovino.

S klikom na gumb “nadaljuj na blagajno” kupec zaključi svoje naročilo.

Potrebno je izpolniti tabelo s svojimi podatki in naslovom na katerega se naj izdelki pošljejo. Prav tako kupec izbere način plačila (po povzetju, s plačilno kartico ali po predračunu). Če ima kupec promocijski kupon, ga v tem koraku vpiše v okence, ki je temu namenjeno.

Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »kupite sedaj« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Vaše naročilo je bilo sprejeto.” Na elektronski naslov, ki ste ga vnesli, prejme sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 2 (dveh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov: info@sempli.si.

7. PRAVICA OD ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni e-naslov info@sempli.si, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec vrne blago na naslov podjetja: Mondella d.o.o., Zgornja Velka 41a, 2213 Zgornja Velka.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

8. DOSTAVA

Pogodbeni partner ponudnika je Pošta Slovenije.

Čas za dobavo izdelka je naveden ob vsakem posameznem artiklu. Za izdelke na zalogi je dobavni čas 1-3 delovne dni. V primeru, da blaga ni na zalogi, je dobavni rok od 1-3 tedne. V primeru, da naročenega artikla trenutno ni na zalogi, vas pred dobavo obvestimo po elektronski pošti.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški poštnine in pakiranja za izdelke so brezplačni.

V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.

Opozorilo: dani stroški dostave in pakiranja veljajo samo za Slovenijo. Dostava v druge države se zaračuna po ceniku dostavnega podjetja. Kupec nosi tudi morebitne stroške dajatev v drugih državah.

9. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

 

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

10. GARANCIJA ZA IZDELKE TEHNIČNE NARAVE

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancija preneha veljati pri:

 

  • neupoštevanju navodil za uporabo,
  • popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • malomarnem ravnanju z izdelkom,
  • poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.
Košarica
Categories